دوره حرفه‌ای مدیرکیفیت و تعالی سازمانی

درباره دوره 

اهمیت کیفیت کالا و خدمات و افزایش بهره وری ، سودآوری و جذب مشتری موجب شده است مدیران برای شناسایی یک سیستم مناسب مدیریت کیفیت در سازمان و اجرای موثر آن با کمک افراد سازمان ترغیب شوند. تا بتوانند در بازارهاهی داخلی و خارجی فعالیت کنند و به تعالی سازمانی دست یابند. دوره حرفه‌ای مدیر کیفیت شامل مطالب متنوعی از حوزه مدیرکیفیت و تعالی سازمانی است. این دوره به صورت کاملاً کاربردی و برای تربیت مهندسان و متخصصان شاغل در صنایع مختلف طراحی شده است.

مخاطبین دوره

تمام متقاضیانی که مدرک دانشگاهی در یکی از رشته­‌های فنی داشته باشند می­‌توانند در این دوره شرکت کنند.

 سرفصل مطالب

رهبری

الف- ساختارهای سازمانی

ب- چالش‌های رهبری

ج- تیم‌ها و فعالیت‌های تیمی

بهبود و جاری کردن برنامه‌ریزی استراتژیک

الف- مدل‌های برنامه‌ریزی استراتژیک

ب- تحلیل محیط کسب‌وکار

ج- استقرار برنامه‌ریزی استراتژیک

مدیریت عناصر و روش‌ها

الف- مدیریت مهارت و توانایی‌ها

ب- تعامل مهارت و توانایی‌ها

ج- مدیریت پروژه

د- سیستم کیفیت

ه- مدل‌ها و تئوری‌های کیفیت

سازماندهی‌های مشتری‌مدار

الف- تعریف و طبقه‌بندی مشتری

ب- مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت زنجیره تامین

الف- انتخاب تامین‌کننده

ب- ارتباط با تامین‌کننده

ج- عملکرد تامین‌کننده

د- ارتقاء و بهبود تامین‌کننده

ه- تایید، مشارکت و همکاری تامین‌کننده

ی- مقبولیت مواد و لجستیک تامیین‌کننده

آموزش و توسعه

الف- برنامه‌های آموزشی

ب- تحلیل نیازهای آموزشی

ج- توسعه و تحلیل مطالب آموزشی

نحوه ارزیابی وگواهی دوره 

شرکت کنندگان این دوره می بایست پس از اتمام دوره در آزمون صلاحیت پایان دوره شرکت کنند. این آزمون متشکل از سؤالات چهارگزینه­‌ای از مباحث پیکره دانش می­‌باشد و میزان درک شرکت کننده از پیکره دانش را می­سنجد.

طول دوره

7 ماه و در روزهای مشخصی از هفته