رویداد روز جهانی کیفیت

وجود سیستم‌های مدیریت کیفیت، مدیریت فرآیند، مدیریت منابع و غيره بخش لاينفكي از هر بنگاه‌ كسب و كار محسوب مي شود. هدف این سیستم‌ها تسهیل ‌جریان کاری و نهادینه کردن مشتری‌مداری در بنگاه است. یکی از سیستم‌های مدیریتی که خلاء آن در کسب و کار امروز کشور حس می‌شود، سیستم مدیریت مبارزه با فساد است. هدف واقعی سیستم مدیریت مبارزه با فساد را مي توان انطباق فعالیت‌های بنگاه با قوانین و مقررات و همچنين کاهش ریسک‌فساد ناشی از شرکای تجاری در تعاملات و فعالیت‌های بنگاه دانست.

سخنرانی کیفیت و مبارزه با فساد

انجمن کیفیت ایران با همکاری دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌کند:
سخنرانی با موضوع "کیفیت و مبارزه با فساد" ساعت 14 شنبه 26 آبان‌ماه 1397 در سالن اجتماعات طبقه چهارم دانشکده مهندسی صنایع.

اولين جلسه هيئت مديره انجمن کیفیت ایران

اولين جلسه هيئت مديره انجمن کیفیت ایران در ساعت 14 روز شنبه مورخ 9/4/97 در محل آزمایشگاه مهندسی کیفیت دانشگاه علم و صنعت ایران تشکيل شد.

در این جلسه در مورد تفکيک وظايف رأي گيري به عمل آمد که در نتيجه دکتر رسول نورالسناء به عنوان رييس هيئت مديره، دکتر محمد اقدسی به عنوان نايب رييس و دکتر حمیدرضا ایزدبخش به عنوان خزانه دار انتخاب شدند. در پايان انتخاب شدگان قبول مسئوليت نمودند.

معرفی مبحث قابلیت اطمینان و ضرورت آن

حوزه‌های کاربرد: خودروسازی، هوافضا، مهندسی برق، نفت و گازوپتروشیمی، عمران، کامپیوتر نرم‌افزار و سخت‌افزار، حمل‌ونقل، مهندسی دریا، مخابرات، ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنایع حفاری، کشتی‌رانی و بنادر.
سخنران: دکتر رسول نورالسناء
مکان: نمایشگاه بین‌المللی تبریز

1 2